Vytvoření lokace

Překlad další části průvodce ze stránek Neverwinter Night 2 Toolset Guide. Třeba se cítíte v novém toolsetu úplně ztracení, pak vám třeba tento překlad v něčem pomůže. Onu se asi v tomto průvodci nedozvíte nic na co by jste nepřisli sami. No, ale proč to nepřeložit, když už si dal někdo práci to sepsat a hodil to na nějaké hloupé stránky, že? Zatím mě to baví, takže se vrhám na překlad “Všechno kolem terénu“, máte se na co těšit, je tam totiž mnohem více obrázků.

Pro vytvoření lokace klikněte na File(soubor) -> New(nový) -> Area(lokace)

V dalším dialogu budete moci zadat tag vaši lokace(vytvořte ho unikátní) a také si budete moci vybrat mezi Exteriérem(terén) nebo Interiérem (tile).

Další dialog vám umožňuje zvolit velikost vaší nové lokace, a to buď vybráním velikosti na pravé straně nebo pomocí posouvacích lišt (slider) na levé straně a dole.

Velikosti:

  • Tiny(velmi malá) = 4 x 4
  • Small(malá) = 8 x 8
  • Medium(střední) = 16 x 16
  • Large(veliká) = 24 x 24
  • Giant(obrovská) = 32 x 32

Teď klikněte na tlačítko finish (dokončit) a vaše lokace je připravena k tvorbě.

Po kliknutí na tlačítko finish (dokončit), se mrkněte na bílou linii v mřížce (grid). Jedná se o hranici vaší lokace. Všechno to co vytvoříte za touto hranicí bude pozadí, a hráč se tam nedostane.

TIP:

Můžete také použít „Area Wizard“ (průvodce tvorbou lokací), tak že kliknete pravým tlačítkem myši na dialog pod seznamem lokací (Area List) na levé straně a pak klikněte na Add (přidat).

3 responses on “Vytvoření lokace

Napsat komentář