Shadows of Undrentide(SoU)

Shadows of Undrentide(SoU) je první ze dvou datadisků k Neverwinter nights. Pro singleplayerové hráče bude obsahovat velkou 40 hodinovou singleplayerovou kampaň, která přinese nová prostředí, prestižní povolání a monstra. Pro multiplayer přinese nové skilly, featy a kouzla. Do Aurora toolsetu přibudou nové nástroje na vytváření modulů: nové tilesety, pasti, předměty a plot wizard k lehčímu vytváření questů. Na jeho výrobě se podílelo BioWare a FloodGate – studio tvořené zaměstnanci bývalého Looking Glass.

Zkráceně:

Příběh:Příběh začíná ve městě Hilltop blízko pohoří Nether a týká se starých artefaktů, které ukradli Koboldi ze záhadného důvodu. Časem se všechno samozřejmě správně zamotá a nakonec budete muset zachraňovat nejen atrefakty, ale i město Hilltop a celé Forgotten Realms.

Bližší popis některých nových featů: Datadisk přináší mnoho nových featů do již tak rozsáhlé sbírky. Některé vyznívají velice zajímavě, jen posuďte sami:

Blind Fighting: Postava je schopna bojovat s nepřáteli i bez použití svého zraku, to přináší možnost bojovat, i když je oslepena, nebo čelí neviditelným útočníkům. Charakter automaticky hází znova pokud minula svým útokem z důvodu temnoty. Navíc, neviditelné postavy již nedostávají bonus, pokud bojují proti postavě s tímto featem.

Typ Featu: Hlavní
Předpoklad: Nic
Použití: Automatické
Poznámky: Blind Fighting může být užitečný feat, pokud chcete hrát za mnicha.

Rapid Reload: Díky neustálému tréninku jsou teď vaše prsty při nabíjení kuše velice hbité. Postava s tímto skillem umí přebíjet kuš stejně rychle jako by používal normální luk.

Typ Featu: Hlavní
Předpoklad: Základní útočný bonus +2
Použití: Automatické
Poznámky: Kuš je oblíbená zbraň na dálku pro ty, kteří chtějí dávat větší zranění, ale déle trvá ji nabít. Mistr kuše může teď předstihnout lučištníky devastujícím efektem.

Zen Archery: Díky hbitým reflexům a znalostem okolí teď můžete lépe zamířit zbraněmi na dálku na své nepřátele. Tento feat dovoluje používat při střelbě modifier Moudrosti místo Obratnosti.

Typ Featu: Hlavní
Předpoklad: Základní útočný bonus +3, Moudrost 13 a vyšší
Použití: Automatické
Poznámky: Přináší výhodu pro kleriky a paladiny, kteří potřebují moudrost pro kouzla a nemohou si dovolit utratit tolik bodů v obratnosti, pokud chtějí používat střelné zbraně,  je tento skill doslova požehnáním.

Improved Initiative: Vaše postava si vypracovala schopnost zaútočit velice rychle, jakmile uvidí nepřítele. Tento feat přidává +4 bonus na hody iniciativy.

Typ Featu: Hlavní
Předpoklad: Nic
Použití: Automatické
Poznámky: První útok může být i ten poslední…

Spring Attack: Vaše postava se specializovala v boji na blízko natolik, že je schopna se v boji pohybovat mezi svými nepřáteli, aniž by jim dala možnost na ni zaútočit. Pokus o útěk nebo pohyb při boji již nevyprovokuje příležitostný útok. Tento feat nelze použít s těžkým brněním.

Typ Featu: Hlavní
Předpoklad: Obratnost 13+, Dodge, Mobility, Základní útočný bonus +4 a vyšší
Použití: Automatické
Poznámky: Stát proti přesile nepřátel je mnohem jednodušší, když máte možnost svobodného pohybu po bojišti, aniž byste riskovali mnohonásobné útoky během pohybu.

Nahoru

Nové tilesety

Giant Statue Head Velikost: (1×1)
Tileset: Poušť
Co jiného může dávat tušit větší záhadu, než obrovská část sochy uprostřed vyprahlé pouště, kde dlouho nevkročila lidská(elfí, dwarfí…) noha? Jaká prastará, zapomenutá civilizace toto stvořila? Neskrývá se tu někde staré město, které obývala a není v něm nějaký poklad? Co víc, třeba si to tu postavil nějaký bůh na důkaz své síly a moci, aby donutil svůj lid, aby pro něj shromažďoval bohatství a oběti. Přece se to nemohlo jen tak vypařit…
Chasm Stairs Velikost: (1×1)
Tileset: Poušť
Potřebujete tajný vchod zpět do dwarfí pevnosti po tom, co majestátní dwarfové byli nuceni utéct ze svého města, pronásledováni nezastavitelnou hrozbou, jako hrstka podvyživených goblinů s klacky? Že se nikdy nevrátili a teď tam nikdo není? Opravdu nikdo? Třeba se tam ta hrozba usídlila a skrývá u sebe nezměrné bohatství, po kterém touží každý dobrodruh. Tak, na co čekáte? Už nehledejte dále a použijte tyhle schody!
Oasis Velikost: (3×3)
Tileset: Poušť
Průměrný dobrodruh, jdoucí pouští, bez ohledu na to, kolik nesmrtelných monster zabil, bez vody, je velice zranitelný. A proto pokud narazí na oázu s vodou, neměl by váhat a doplnit si své zásoby. Jinak by se mohlo stát, že z neohroženého dobrodruha se stane bezejmenná mrtvola a potrava pro supy.

Některá nová kouzla Aura of glory: Sesílatel získává na omezenou dobu +2 bonus na charismu, spojenci blízko sesílatele získávají bonus +6 na jejich záchranné hody proti strachu a uzdraví se za 1d4 bodů

Potřebný level: Paladin 2
Level kouzla: 2
Škola: Transmutace
Komponenty: Slovo, Pohyb
Vzdálenost: Osobní
Cíl/Dosah: Sesílatel
Doba trvání: 1 kolo/level
Protikouzla:
Záchrana: Žádná
Odolnost proti kouzlu: Ne

Magic Fang

Toto kouzlo posílí sesílatelova společníka. Ten získá +1 na zásah a +1 zranění, zredukuje zranění 1/+1, a také společník útočí, jako by měl útok +1(takže může projít skrz obranu monster, která mají odolnost na normální zbraně).

Potřebný level: Druid 1, hraničář 1
Level kouzla: 1
Škola: Transmutace
Componenty: Slovo, Pohyb
Vzdálenost: Osobní
Cíl/Dosah: Sesílatel
Doba trvání: 1 kolo/ level
Protikouzla:
Záchrana: Žádná
Odolnost proti kouzlu: Ne

True Strike

Díky magické intuici, získá sesílatel na dobu trvání kouzla +20 na útok. Toto je opravdu zajímavé kouzlo pro bojové charaktery, stačí mít Bojovník/mága na 19/1 levelu a může už použít toto kouzlo na rapidní zlepšení útoku.

Potřebný level: Mág 1, Kouzelník 1
Level kouzla: 1
Škola: Divination
Componenty: Slovo, Pohyb
Vzdálenost: Osobní
Cíl/Dosah: Sesílatel
Doba trvání: 9 Sekund
Protikouzla:
Záchrana: Žádný
Odolnost proti kouzlu: Ne

Shield: Sesílatel získává bonus +4 na AC(obrana) a +3 na záchrany reflexy. Sesílatel je také imunní na Magické střely po dobu trvání kouzla.

Potřebný level: Mág 1, Kouzelník 1
Level kouzla: 1
Škola: Abjuration
Componenty: Slovo, Pohyb
Vzdálenost: Osobní
Cíl/Dosah: Sesílatel
Doba trvání: 1 kolo/ level
Protikouzla:
Záchrana: Žádná
Odolnost proti kouzlu: Ne

Inflict Minor Wounds: Pokud se sesílateli podaří zaútočit na nepřítele dotykem, způsobí mu 1 bod zranění.

Potřebný level: Klerik 0
Level kouzla: 0
Škola: Necromancie
Componenty: Slovo, Pohyb
Vzdálenost: Dotyk
Cíl/Dosah: Jedinec
Doba trvání: Okamžitá
Protikouzla: Vyleč lehká zranění
Záchrana: Vůle 1/2
Odolnost proti kouzlu: Ano

Inflict Critical Wounds

Pokud se podaří sesílateli zaútočit na nepřítele dotykem, způsobí mu 4d8 bodů zranění, +1 za level sesílatele do maxima +20. Kouzlo má opačný účinek, pokud je použito na nemrtvé. Nemrtví jsou jím uzdraveni, místo zraněni.

Potřebný level: Klerik 4
Level kouzla: 4
Škola: Necromancie
Componenty: Slovo, Pohyb
Vzdálenost: Dotyk
Cíl/Dosah: Jedinec
Doba trvání: Okamžitá
Protikouzla: Vyleč lehká zranění
Záchrana: Vůle 1/2
Odolnost proti kouzlu: Ano

Nahoru

Napsat komentář