Vytvořit funkční sadu skriptů pro perzistentní svět je podle mě nad síly většiny z nás proto pro nás Petrikus připravil již funkční modul pro NWN1 stačí jej zasadit do vašeho světa a upravit si lokace přesně na míru.
Je spousta lidí kteří si doma zkoušejí vytvářet vlastní moduly pro NWN ale vlastně ani opravdu neví co to vlastně znamená perzistentní svět.
PW se liší od ostatních modulů tím že některá důležitá data ukládá do databází ze kterých je později(po restartu pádu serveru) znovu načítá mohou to být tak důležité věci jako je zjišťování a ukládání pozice postav protože bez toho byste neustále každý start serveru začínaly na stejném místě,muže to být ukládání počtu životů a stavu živý/mrtví jinak byste po každém startu vstávaly z mrtvých i když jste před ním zemřely ale i další důležité věci jako ukládání vašeho skillu v craftu nebo ukládání předmětů v perzistentních truhlách.
Přesto že bych byl radši kdyby využíval standardní bioware DB která má spoustu chyb někdo dokonce říká že je nepoužitelná (myslím že démona je docela důkazem že použitelná je) protože nevyžaduje žádné další programy a utility,tak modul využívá NWNX/APS a bude nutná instalace mySQL serveru naštěstí or-horo a Shadoow napsali návod jak na to a můžete jej najít i zde na stránkách SoZ.
Také bych vás lidi kteří děláte do NWN1 modulů chtěl požádat abyste zkusily převádět své systémy které na serverech používáte pro NWN2 možná že alespon díky tomu bysme se mohly dočkat nějakých NWN2 serverů a to s menší námahou než začínat od píky.
Funkční sadu skriptů pro perzistentní NWN svět.