Dnes se mrkneme na nejlépe hodnocené NWN2 rozšiřující balíky na NWVaultu. Jak jistě víte HAKy jsou vlastně takové balíky, obsahující nejrůznější výtvory od amatérských nadšených tvůrců NWN komunity. Na stránkách NWVault najdete spousty těchto rozšiřujících balíků, které můžete použít pro tvorbu vašich modulů. Každý takový balík je hodnocen, ostatními členy komunity, body o 1 do 10, kde 10 bodů znamená nejlepší hodnocení. Pojďme se tedy podívat na ty, které byly hráči nejlépe ohodnoceny.
Nejlépe hodnoceným hakem se skórem 9,97, Companion and Monster AI 2.2. Jedná se o HAK, který vylepšuje inteligenci bytostí v boji.
Obsahuje následující vylepšení:
1) Všechny bytosti, včetně přátelských a nepřátelských mají lepší výběr zbraně, kouzel, cíle, léčby, použití odborností a dovedností a vyvolávání během souboje.
2) Společníci budou prospěšnější během souboje. Budete je moci požádat, aby pro vás sbírali věci, odemknuli zámek,položili past a automaticky vás podporovali bonusovými kouzly, jestliže mají příslušná kouzla nebo dovednost.
3) Více nastavení způsobu chování, pro vedení společníku.
4) Společníci nebudou plýtvat jejich kouzly na slabé nepřátele.
5) Společníci použijí lepší zlodějské nástroje, lékárničku, a určité magické věci jako například kouzelné hůlky.
6) Spontánní kouzlení klerický léčby a zraňujících kouzel.
7) AI je postaveno na inteligenci bytostí. Potvory s velmi nízkou inteligencí zaútočí jen na velmi blízký cíl, vysoká inteligence bytosti objeví slabosti nepřítele. AI nebude kouzlit nevhodné kouzla proti nepříteli, který je vůči takovým kouzlům imunní, včetně imunity elementalů jako je oheň.
Komentáře hráčů:
Maximus_Cro píše: Chvilku hraji s tímto AI a musím říci, že jsem ohromený. Moji společníci mají v ruce zbraně když je potřeba, používají správně kouzla a zaměřují svá kouzla tak, že nezraňují ostatní členy družiny. Celkově je hra daleko více zábavnější s tímto AI a nemusíte neustále dohlížet na svoje společníky jako na malá děcka. Skvělá práce!!!
Nilhonym: Jednoznačně výjimečná práce, máte moje velké díky za vytvoření tak dobrého rozšíření hry.
Na druhém místě se skórem 9.90 tu máme skvělý zbrojířský HAK Adonnay’s Elven Weaponry, který obsahuje například tyto zbraně: bastard meč ve středověkém stylu, dlouhý meč ve středověkém stylu, velký meč ve středověkém stylu, krátký meč ve středověkém stylu a další hezké modely zbraní. Tak teď malý překlad kousku textíku od autora tohoto výtvoru, který je přibalen k HAKu.
Úvod: Jak někteří z vás víte udělal jsem pár zbraní pro Oblivion jelikož výběr zbraní neodpovídal mému očekávání, především co se týče zbraní elfů. Tak jsem se zakopal ve své malé místnosti a začal modelovat. Výsledek byl daleko od dokonalosti, kdykoliv se podívám na zbraně, nacházím věci, které bych změnil ve chvíli, když jsem získal více zkušeností.
Když jsem koupil NWN2, byly bláznivě poskládány meče v lego stylu. Nechci tu urazit Obsidian, předpokládám že chtěli aby přesně takhle vypadaly. Prostě se to tak stalo, že mám odlišný vkus. Takže jsem se rozhodnul převést můj Oblivion mod do Neverwinter Nights 2, protože to asi bude hrát několik měsíců. Rád bych vytvořil nové věci (pro Oblivion a NWN2), ale právě teď nemám moc času….
O čem to je:
Tato modifikace přidává rozmanité zbraně do NWN2. Nenahrazuje žádné zbraně, takže se jedná o zdrojový balík pro tvůrce nebo pro ty kteří si chtějí přidat unikátní zbraň. V této chvíli jsou všechny zbraně rozbalený jako .mdb sobory dohromady s texturami. Ti co znají Oblivion verzi tohoto rozšíření poznají zbraně, ale přesto jsem vedle nich napsal jejich Oblivion jméno.
Na třetím místě v seznamu „Top Rated“ NWN2 HAKů na NWVaultu najdete HAK Walkmesh Helper Expansion Pack! se skórem 9.83. Tento jednoduchý balíček má za cíl udělat tvůrcům život jednoduší. Obsahuje jednoduché obdélníkové neviditelné umístitelné objekty (placeables) s přístupným walkmashem. Walkmesh Helper objekty je vhodné použít spolu s „Walkmesh Cutters“(najdete v paletě spouští(trigger)), aby jste měli větší kontrolu nad walkmashem. Především to platí, když kombinujete různé umístitelné objekty, jako jsou mosty. Umístěte Walkmesh Helper hned nad přístupnou rovinu umístitelného objektu (placeable), nastavte důkladně tak, aby pokrylo požadovanou lokaci a osekejte to s „Walkmesh Cutters“. Nejlepšího výsledku můžete docílit konverzí placeable na „environment“ objekt, ale to není vyžadované.
Je to zamýšlený, že to bude pracovat jako override, a nevyžaduje to po koncových uživatelích instalaci tohoto balíku. Bude se to chovat stejně jako by to bylo instalovaný.
Jelikož mám tento textík rozdělaný už týden, došlo mezitím ke změně v pořadí na první místo se vyhoupnul HAK Shirtless Saga Armor Pack, Volume 2 (NWN2), který v této chvíli je hodnocen deseti body z deseti. Obsahuje nové části brnění pro muže všech ras v stylu vhodném pro barbary, primitivy, otroky, gladiátory, nebo pro všechny ztracené civilizace tohoto druhu.