Modul mánie (4.díl)

Tentokrát zaostříme na modul, který dostal na NWVaultu tři ceny(„Hall Of Fame“,“Reviewers Award“, „Golden Dragon Award – Best Action Module“). Jedinečná Neverwinter Nights akce „Perchance to Dream“ od autora „Hugie“(série „Tale of a Mage“). Modul je postaven na NWN 1 verze 1.68 a CEP 1.68 a byl ohodnocen čtenáři NWVault známkou 9.5.

Úvod:
Mnoho mudrců zná smutný příběh mága Sammastera, brilantně mocného kouzelníka, jehož postupný propad do šílenství, způsobil ztrátu přízně bohyně Mystra, vybrala ho jako jednoho ze svých vyvolených, ale pak se ho zřekla, když jeho chtivost po moci a pomstě nakonec znehodnotila několik přikázání, které měl vždy dodržovat, a tak čelil(byl zabit) dalším třem vyvoleným bohyně Mystra.

Nicméně po ztrátě přízně bohyně Mystra a ztrátě moci jenž mu darovala bohyně, příběh mága Sammastera ještě nekončí. Kněz boha strachu a tyranie Bane oživil mága a přivedl ho na stranu svého krutého boha. Založili organizaci, která je dnes známa jako Dračí Kult(Cult of the Dragon’s), organizace zla je tvořená vírou, že draci a především nesmrtelní draci, budou vládnout světu. Sammaster a jeho stoupenci v kultu zasvěcují své životy přesvědčováním zlých draků Faerunu, aby se účastnili na rituálu a stali se Drakostěji(Dracoliches).

Činnost Sammastera a Dračí kultu po mágově zmrtvýchvstání, nemohla být nepovšimnuta dobrými národy na Faerunu. Harfeníci(Harpers) byli obzvláště posedlí vyhlazením Kultu co nejdříve jak jen to bude možné. Po přepadení, které vyvrcholilo epickým rozhodujícím bojem mezi Avatar of Lathander a samotným Samasterem. Samaster byl na hlavu poražen a sjednocující prvek kultu byl pryč.

Sammaster byl připraven na tento výsledek, připravil několik pojistek pro případ jeho smrti a stal se kostějem(Lich). O 300 let později, v roce Mnoho Mlh(Many Mists) (1282 DR), vynořil se z krypty v horách Desertsmouth Mountains blízko Shadow Gap a začal shromažďovat armádu temných přisluhovačů a služebníků, včetně draků a příležitostně drakostějů, pod jeho standartu.

V roce Blacksnake(Černého hada) (1285 DR) skupina odváživších paladinů známa jako Společenstvo dvanácti(Company of Twelve) se vydala čelit Samasterovi a jeho rostoucí armádě. Paladinové podpoření Harfeníky, zaútočili na kostěje a jeho mocného drakokostěje v ruinách starověkého města známého jako Harrowsmouth, nebo Gates of Hell. Bitva byla strašlivá a devět ze Společenstva dvanácti zemřelo, ale na konci Sammaster byl poražen a šílený mág znovu padl. Paladinové a harfeníci, kteří byly zabiti v bitvě byly pohřbeni se Samasterem v Harrowsmouth, aby hráli úlohu věčných strážců proti kostějovému zmrtvýchvstání.

Přes velké úsilí vítězných sil dobra, po bitvě u Harrowsmouth, nikdo nenalezl Samesterův amulet, o kterém se říká, že se jedná o opracovaný diamant obrovské ceny, nebo dračí knihu, artefakt obsahující temné proroctví a učení Samasterova kultu, které by dobří lidé Faerunu rádi viděli zničené jednou pro vždy.

Současná situace:
Je rok 1360 DR, 75 let po porážce kostěje Sammastera u Harrowsmouth a podivné pověsti se začaly vynořovat, pověsti náležící Dračímu kultu. Strašidelná šeptanda mezi lidmi Faerun vypráví o nejvýše postavených členech kultu, známé jako „Ti co oblékají purpur“(Those Who Wear Purple), pro jejich charakteristické róby. Prý plánují vykonat ohavný rituál, aby vzkřísili „Prvního mluvčího“, zakladatele a proroka, zavrženého vyvoleného bohyně Mystra známého jako Sammaster, který stále leží hluboko pod dlouho zapomenutým městem známém jako Harrowsmouth, nebo „The Gates of Hell.“ Samestrova moc, za jeho života, se dala srovnávat s mocí Elminstera nebo Khelbena “Blackstaff” Arunsuna, byl dokonce daleko strašlivější nepřítel, dokud Společenstvo dvanácti, skupina mocných paladinů, s podporou harfeníků ho neporazila. Po bitvě nikdy nebyl nalezen jeho amulet.

Jestliže opravdu existuje plán vzkříšení Samastera, mohla by to být velmi důležitá zpráva. Osm známých vyvolených bohyně Mystry, včetně Drowí kněžky Qilué Veladorn, se sešli, aby diskutovali jak budou reagovat na pokus o vzkříšení Sammastera Dračím kultem. Kult musí být zastaven za každou cenu.

Modul:
„Perchance to Dream“, je epickým dobrodružstvím (jak obsahem příběhu tak i rozsahem úrovně postavy), hráč je umístěn do role legendární postavy Khelbena “The Blackstaff” Arunsuna, vyvoleného mága bohyně Mystra na 26 úrovni. Modul obsahuje 10 nových kouzel navrhnutých speciálně pro toto dobrodružství. V těchto deseti kouzel najdete epické kouzlo Stříbrný oheň(Silver Fire), jedno neepické kouzlo a osm kouzel vyšší úrovně (7-9). Musíte použít připravenou postavu pro tento modul (Khelben “Blackstaff” Arunsun), která již má všechny nová kouzla a schopnosti naučeny a nastaveny, spolu s kompletně memorovanou knihou a tři plné quick-sloty nastavené pro rychlý přistup ke schopnostem, věcem a kouzlům. Osud Faerunu je na vlásku a je na vás se o něj postarat, jestliže Dračí Kult opravdu zamýšlí vzkřísit Samastera, nesmí jim to být povoleno. Vyzbrojen požehnáním od bohyně Mystra a arzenálem smrtelných kouzel, které by dokázali rozprášit malou armádu, vydáte se brzy do zapomenutého rozpadlého města Harrowsmouthu (The Gates of Hell), kde svedete rozhodující boj s nejvyššími členy Dračího Kultu.

Pravidla:
Odpočinek: Zakázaný v některých místech.
Smrt: Automatický přesun do alternativní dimenze, z které se vrátíte do lokace kde jste zemřel s pomocí vaší bohyně Mystra.
XP: Zkušenosti dostáváte v určitých částech hry, XP nedostáváte za zabití nepřátel.
Počet hráčů: Jedná se o hru jen pro jednoho hráče, jinak si zkazíte hru, věřte mi.
Startovací úroveň postavy: Musíte použít předpřipravenou postavu “Khelben “Blackstaff” Arunsun”, nebo vám nebude povoleno začít hrát modul.
Postup na vyšší úroveň postavy: Pravděpodobně přejdete na vyšší úrovně ke konci modulu, před koncem nebo po finálním souboji s bosem.

Napsat komentář